MASHHAD SPORT

MASHHAD SPORT
تربیت بدنی جزءلاینفک تربیت عمومی است که جسم راوسیله قرارمی دهدتاروح به تعالی برسد

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 43856
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

 
خوراکی هایی که زنان را سرد می کند
مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خود باید ....

مصرف بیش از حد دوغ، ماست و کاهو موجب افزایش سردی بدن زنان می‌شود

 زنان برای حفظ سلامتی خود از مصرف بی‌رویه ماست، دوغ، خیار گوجه و کاهو، ماکارونی، سالاد الویه و حلیم پرهیز کنند.
 مصرف بیش از حد دوغ، ماست و کاهو موجب افزایش سردی بدن زنان می‌شود مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خود باید از مصرف بی‌رویه ماست، دوغ، خیار، گوجه، کاهو، ماکارونی، سالاد اولویه و حلیم پرهیز کنند.

 زنان در دوران قاعدگی باید توجه داشته باشند که از موادغذایی با طبیعت سرد کمتر استفاده کنند یا آن را همراه با مصلحش مصرف کنند؛ در طب سنتی به ماده غذایی که طبیعت غذا را اصلاح می‌کند، مصلح گفته می‌شود مانند مصرف عسل با شیر، به دلیل اینکه عسل دارای طبیعت گرم و شیر دارای طبیعت سرد است و عسل اثرات سوء شیر را خنثی می‌کند.

بدن زنان در دوران قاعدگی سردتر می شود به دلیل اینکه خون دارای طبیعت گرم است که از دست دادن آن در این دوران موجب افزایش سردی بدن می‌شود.

زنان از نشستن بر مکان‌های خیلی سرد یا خیلی گرم پرهیز کنند به دلیل اینکه نشستن در جاهای سرد موجب کاهش خونریزی در زنان می‌شود همچنین نشستن بر مکان‌های خیلی گرم موجب افزایش خونریزی می‌شود که هر دو بر سلامت زنان تأثیر می‌گذارد.

زنان در دوران قاعدگی سعی کنند دست و صورتشان را با آب سرد نشویند و حتی الامکان در این دوران کمتر به حمام بروند به دلیل اینکه استفاده بیش از حد از حمام موجب افزایش رطوبت رحم می‌شود.

 




نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط حسین سلطانی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک